10 Mayıs 2012 Perşembe

Ayşe Arman'dan muhteşem bir röportaj


Bugün bir çılgınlık edip Ayşe Arman’ın köşesini okudum. Çaba diye bir yardımlaşma derneğinin kurucusu olan Özlem Cankurtaran diye biriyle söyleşi yapmış. Çaba’nın mevzusu anaokul filan yaptırmak, zengin kadınlar olmadıklarını söyleyip, yardım konseri, kitap basıp onun parasını filan kullanıyorlarmış. Son yardımda bir tiyatro oyunu sahneleyip ünlüleri oyanatacaklarmış ve gelirini bağışlıyacaklarmış filan. Bu oyunda Ali Ağaoğlu da oynuyor, Abdürrahim Albayrak da ve bunların haricinden onlarca cebi dolu tipler işte.
Ayşe Arman, -ilginçtir cidden güzel soru sormuş- bu adamlar oynamadan da yardım eder zaten? diyince, Özlem de cevaben, “Ama biz bir şey üretip onun karşılığını almaktan hoşlanıyoruz.” diye geveliyor.
Ben de bunun üzerine diyorum ki, amacın hiçbir zaman yardım etmek olmamış senin Özlem’ciğim. Sen güzelce takılmak istemişsin sadece medyanın ve cemiyetin içinde… Bunun için de isminin başında “yardım” olan bir şeyle daha kolay bir popülerite ve ciddiyet yakalarım demişsin. Aferim.

0 yorum:

Yorum Gönder