30 Mayıs 2012 Çarşamba

Kimin kürtajını, kime yaptırtmıyorsun kardeşim sen?


Ne kadar istiyor olsam da terk edilmiştim, babasız büyümesini istemiyordum, aldırdım.

Tecavüze uğradım, lan manyak mısın tabi ki aldırdım.

Eşimle ayrılmak istiyordum, hamile olduğumu öğrendim, çocuğu istemedim, aldırdım.

Sevişirken içime boşalınmasından hoşlanıyorum, ilaç kullanmama rağmen hamile kalmışım, aldırdım.

Gerizekalı çekilmeyi unuttu, hamile kaldım, aldırdım.

İstemiyorum bebek memek, aldırdım.

Sanane lan, aldırdım ya da aldırmadım...

İlahiyatçılar, devlet adamları, doktorların... zaten ağızlarını bile açmaya hakları yoktur da, söz söyleme hakkı olsa olsa çocuğun babasının olabilir desek dahi, o bebeği taşımak istemeyen bir anne, onu bile doğurmamak da özgürdür, yani babanın bile söz hakkı yoktur, olamaz bu konuda.

Olay bu kadar basit ve nettir. 


0 yorum:

Yorum Gönder