20 Mayıs 2012 Pazar

Mark Zuckerberg'in bir top model ile evlenmemesi en çok kadınları çıldırttı!

Mark Zuckerberg, çok güzel, gösterişli, ünlü olmayan bir kimseyle evlendi. -çirkin diyemiyorum, çünkü gayet normal, hoş bir kadın yahu-

Kadına edilen hakaretler çok da konuşulası değil, bazı yakıştırmalar komik bile olabilir hatta, kimse Megan Fox olarak doğmadığına göre, bu konuda çok konuşulcak bişe olduğunu sanmıyorum.

Konuşacağım nokta şu, Dünyanın en zengin adamının evlendiği kadına bak... gibisinden cümleler aslında epey sıklıkta olan ve herkesin hemfikirdi olduğu. Alt metin şu, 'Paran varsa, bütün kadınlar senindir.' Ve ben bunun suçunun tamamen erkeklere yüklenemeyeceğini düşünüyorum.

Feminist, solcu kadınlar kadın mal değildir, biz mal değiliz, kadınız anayız mal olmaya karşıyız diye ağlıyorlar, sesleri kısılıncaya kadar bağırıyorlar belki ama, başlık parasıyla babası kızını satmıyor belki şimdi ama, kadınlar en çok parası olan erkeğin kollarına bırakabiliyor kendilerini. Bu tarih boyunca da böyleydi, böyle de gidiyor.

Bu şekilde algılar nasıl değişir, insani karakterler nasıl değişir bilmiyorum ama, mevzu gayet basit ve bunun sebebi de başta kadınlardır, 'Paran varsa, bütün kadınlar senindir.'

0 yorum:

Yorum Gönder