20 Mayıs 2012 Pazar

Yardım aranıyor, boru değil profesördür haa!!

Bu ne kadar bilmeden ya da bilerek yapılıyor emin değilim tabi ama, ben acayip şaşırıyorum bu duruma.

Twitter'da haftada 4-5 kere kan aranıyorlu yardım tweetleri paylaşılır. İstenen yardımın bulunması ya da bir boka yaramaması konumuz dahilinde değil.

Konumuz şu; o tweetlerde nedense titrler de yazıya ekleniyor. Yani şöyle,

Babam Profesör doktor Ahmet Tunalıgiller şu an Cartcurt Hastanesi'nde karaciğer ameliyatına hazırlanmaktadır. B pozitif kanı olanların şu numaraya ulaşmaları...

Tiyatro sanatçısı Nebahat Günebakan bilmem ne hastanesinde bla bla...

Bu ve buna benzer ismin önüne gelen titrler hiç eksik olmuyor bu yardım tweetlerinde. Ben anlamıyorum, yani tiyatro sanatçısı ya da profesör olması bizi daha mı şevke getirmeli ooo buna tam kalbimden vericem boru değil tiyatro sanatçısıymış iyi yerden verelim.

Bu kim? Öyle sıradan biri mi, o zaman topuktan verelim buna, fazla şeyyapmamak lazım, ya da vermiyorum amınakoyim bunu yaşatıp napıcaz...

Belki de bilemeyerek oluyordur bu titrler, bir kasıt yoktur ama bana acayip komik geliyor.

3. sayfada bir trafik kazası haberi okursun mesela, ölen kızın resmi vardır, çok güzeldir mesela kız, 'Vah vah çok da güzel kızmış...' diye içinden geçirirsin, çirkin olsa o haberin üzerinde bu kadar durur muydun mesela...

mesela mesela mesela.



0 yorum:

Yorum Gönder